banner BKM


1. Jak otrzymać mobilną Kartę BKM w telefonie ?

Odp. 1. Jeśli nie posiadasz plastikowej karty Białostockiej Komunikacji Miejskiej (mBKM) zarejestruj się na portalu http://www.4tap.pl wybierając
kartę mBKM
http://www.4tap.pl/bkm oraz ikonę logowanie/rejestracja http://www.4tap.pl/logowanie-rejestracja/bkm/logowanie-rejestracja .

Opis całości postępowania oraz  niezbędne informacje znajdują się w instrukcji zawartej w zakładce „Opis usługi” dotyczącej BKM
http://www.4tap.pl/logowanie-rejestracja/bkm/informacje/jak-to-dziala.

Po zakończeniu rejestracji na stronie http://www.4tap.pl/bkm w Twoim smartfonie NFC w aplikacji MyWallet pojawi się widget  „Mobilnej Karty mBKM”. Należy Pamiętać, że widget zawiera jedynie nazwisko imię i zdjęcie – karta nie jest spersonalizowana.

Do pełnej personalizacji Twojej karty mBKM, należy udać się wraz z nią i  dokumentami potwierdzającymi Twoją tożsamość oraz należne Ci ulgi, do punktu obsługi klienta/pasażera BKM i aktywować mobilną kartę mBKM. Lista punktów znajduje się na stronie

http://www.4tap.pl/logowanie-rejestracja/bkm/informacje/punkty-weryfikacji-bkm

 

2. Jak aktywować mobilną kartę miejską BKM w telefonie z funkcją NFC w aplikacji MyWallet ?.

Odp. 2. Jeśli posiadasz już plastikową kartę Białostockiej Komunikacji Miejskiej  zarejestruj się na portalu http://www.4tap.pl wybierając
kartę mBKM
http://www.4tap.pl/bkm oraz ikonę logowanie/rejestracja http://www.4tap.pl/logowanie-rejestracja/bkm/logowanie-rejestracja .
Zarejestruj swój adres email potwierdzając zapoznanie się z regulaminem usługi. Potwierdź adres email klikając na link w meilu potwierdzającym od operatora usługi NFC4Mobile [
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.] Potwierdzam! . Sprawdź czy Twój telefon NFC i karta SIM spełniają warunki aktywacji mBKM rejestrując numer telefonu na portalu. Po potwierdzeniu możliwości instalacji Mobilnej Karty mBKM na Twoim telefonie NFC z usługą MyWallet, dokończ rejestrację, wypełniając niezbędne dane postępując wg instrukcji zawartej w zakładce „Opis usługi”

http://www.4tap.pl/logowanie-rejestracja/bkm/informacje/jak-to-dziala.
Po zakończeniu rejestracji w Twoim smartfonie NFC w aplikacji MyWallet pojawi się aplikacja/widget  „Mobilnej Karty mBKM”. Widget zawiera jedynie nazwisko, imię i zdjęcie – karta nie jest spersonalizowana. W celu pełnej aktywacji Twojej karty mBKM należy udać się wraz z nią do punktu obsługi klienta/pasażera BKM. Należy pamiętać że ważny bilet można przypisać do jednego nośnika; karty plastikowej lub mobilnej BKM. Lista punktów aktywacji znajduje się na stronie

http://www.4tap.pl/logowanie-rejestracja/bkm/informacje/punkty-weryfikacji-bkm

Jest możliwe posiadanie jednocześnie karty plastikowej i mobilnej BKM

 

3. Jak wygląda procedura kontroli biletu  zakodowanego na mobilnej karcie miejskiej ?

Odp. 3. Do wywołania Mobilnej Karty BKM, w celu kontroli, należy uruchomić aplikację MyWallet wybrać Widget odpowiadający mBKM oraz nacisnąć kwadratowy przycisk  [ i ] po prawej stronie logo karty mBKM aby zaprezentować imię i nazwisko oraz zdjęcie,  datę ważności biletu.

 

 

4. Jak doładować kartę mBKM i portmonetkę mBKM?

Odp.4. Aby doładować Twoją aktywną kartę mBKM i/lub portmonetkę mBKM zaloguj się do usługi na stronie http://www.4tap.pl/logowanie-rejestracja/bkm/logowanie-rejestracja .

      Doładuj portmonetkę  lub kup przysługujący Ci bilet za pomocą usługi płatności internetowej na który przekieruje Cię nasz portal (obecnie PayU)

Opis całości postępowania dotyczący sposobów doładowania oraz  niezbędne informacje znajdują się  w zakładce „Opis usługi” dotyczącej mobilnej karty BKM

http://www.4tap.pl/logowanie-rejestracja/bkm/informacje/jak-to-dziala .

Na obecnym etapie wdrożenia usługi, korzystanie z nich, a tym samym ich doładowanie, dostępne jest jedynie dla kart, które są spersonalizowane w punktach BKM.

 

5. Jak mogę sprawdzić czy mój telefon i karta SIM spełniają warunki potrzebne do aktywacji Mobilnej Karty mBKM ?

Odp.5. Sprawdzenie telefonu NFC i karty SIM pod kątem aktywacji mobilnej karty BKM można wykonać rejestrując się na stronie http://www.4tap.pl/logowanie-rejestracja/bkm/logowanie-rejestracja, lub w przypadku gdy posiadasz telefon w T-Mobile, odwiedzając stronę http://www.t-mobile.pl/pl/mywallet, lub jeśli jesteś już w sieci T-Mobile wysyłając SMS na numer 8011 o treści S.

Obecnie mobilna karta mBKM dostępna jest w sieci T-Mobile w aplikacji MyWallet. W ciągu najbliższych miesięcy usługa będzie dostępna u pozostałych operatorów telefonii komórkowej.

 

6. Jakie telefony obsługują usługę Mobilnej Karty mBKM w MyWallet?

Odp.6. Zapoznaj się z listą smartfonów, które prawidłowo współpracują z urządzeniami BKM na stronie http://www.4tap.pl/logowanie-rejestracja/bkm/informacje/kompatybilne-smartfony. Jedynie korzystanie z tych telefonów upoważnia do reklamacji w przypadku braku współdziałania z urządzeniami BKM.

Zapoznaj się także z aktualną ofertą T-Mobile lub odwiedź stronę http://www.t-mobile.pl/pl/mywallet.


7. Jak postępować w przypadku kontroli biletów i rozładowania smartfonu z kartą mBKM ?

Odp.7. Przy rozładowanym smartfonie NFC z karta mBKM należy zgłosić ten fakt kontrolerowi i postępować zgodnie regulaminem BKM  http://www.komunikacja.bialystok.pl/?page=przewoz_osob_i_bagazu#6

 

8. Gdzie zgłaszać uwagi i reklamacje dotyczące funkcjonowania mBKM w smartfonach NFC ?

Odp.8. Uwagi i reklamacje dotyczące funkcjonowania widgetu w aplikacji MyWallet , oraz współdziałania Smartfonu NFC z urządzeniami BKM (kasowniki) należy kierować do operatora usługi NFC4Mobile S.A. e-mail :  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub tel.  (22) +48 22 219 61 61 , fax :  +48 22 845 18 68 lub na stronie reklamacji:  http://www.4tap.pl/reklamacje.

 

Uwagi i reklamacje dotyczące funkcjonowania transportu BKM   należy kierować do odpowiednich komórek BKM, których lista znajduje się na stronie http://www.komunikacja.bialystok.pl/?page=kontakt

Uwagi i reklamacje dotyczące funkcjonowania Smartfonu i aplikacji MyWallet  należy kierować do operatora telekomunikacyjnego (obecnie jedynie T-Mobile), lub odwiedź stronę http://www.t-mobile.pl/pl/mywallet.

 

9. Resetowanie hasła na portalu 4TAP

Odp.9. Dla zachowania integralności bezpieczaństwa portalu 4TAP.pl reset hasła (wspólny login i hasło dla całości portalu dla użytkownika) dla uzytkownika mobilnych kart odbywa się na częśći poświęconej BKM

1. Wejście na portal 4TAP.pl


2. Ekran obsługujący mobilną kartę BKM


3. Logowanie
 

4. Wywołanie procedury resetowania hasła
   I. Podanie loginu ( email dla którego zostalo założone konto).
      

   II. Komunikat o wysłaniu wiadomości  resetującego hasło
   

   III. Treść wiadomości resetującej hasło, aby uruchomić procedurę resetu należy kliknąć link który znajduje się w tekście
       „Kliknij tutaj aby zmienić hasło”

  

   IV. Po kliknięciu linka przeniesieni zostaniemy do domyślnej przeglądarki i strony na której należy wpisać nowe hasło  je potwierdzić, oraz

        kliknąć przycisk „ Zmień hasło”

  

 

10. Instrukcja bieżącego użytkowania Smartfonu NFC z zainstalowaną mobilną kartą BKM

Odp. 10. Biał

Ta strona używa plików cookie, w celu lepszego dopasowania do potrzeb użytkowników Zapoznaj się z naszą Polityka prywatności.

  
EU Cookie Directive Module Information